Succesvolle centra hebben een grote aantrekkingskracht op klanten. Ze zijn de moeite waard om te bezoeken. Om de dagelijks boodschappen te halen, om een middag te shoppen of om een evenement bij te wonen. In de filosofie van OK centrummanagement voegt een levendig centrum iets toe aan wat klanten thuis niet hebben. Ondernemers spelen daar op in. Ze staan altijd klaar voor hun klanten. En met publiekstrekkers zorgen ze voor aangename verrassingen. Zo wordt u als klant bevestigd in uw keuze: voor een specifieke winkel, horecazaak of centrum als geheel.
Bruisende centra werken als een magneet op ondernemers. Het is aantrekkelijk om hier de deuren van een winkel of horecazaak te openen. Als ondernemer kunt u goede zaken doen, omdat klanten er graag komen en terugkomen. Zo komt uw ondernemerschap veel beter tot z'n recht. Met OK centrummanagement reikt Rudy Snel ondernemers de helpende hand. Zo helpt hij bijvoorbeeld ondernemers én hun personeel om klanten nog gastvrijer, creatiever en actiever te benaderen.